Friday 14 June 2013

Ας αρχίσουμε να ξυπνάμε ...





Πραγματικά έχω βαρεθεί όλη αυτή τη φιλολογία και τη παραφιλολογία γύρω από την ΕΡΤ. Ο καθένας λέει ότι του κατέβει και οποιαδήποτε ηλιθιότητα ανεβαίνει στα social media ή στο τύπο. Εγώ απλά έχω να πω ότι σήμερα χάρηκα πάρα πολύ που άνοιξα τη τηλεόραση και ξαναείδα την ΕΡΤ να εκπέμπει. 

Αυτό που πραγματικά μας πειράζει στην ΕΡΤ δεν είναι τόσο το οικονομικό ή το δημόσιο κομμάτι αλλά η σοβαρότητα τωνεκπομπών, τα ντοκιμαντέρ, το ιστορικό αρχείο κλπ. Τόσο καιρό που παρακολουθώ τα προγράμματά της από την ERT World πραγματικά έχω μείνει άφωνος με την ποιότητα των εκπομπών που πραγματικά αγνοούσα και μου δεν μου είχε δοθεί η ευκαιρία να τις παρακολουθήσω στην Ελλάδα. 

Άρα το γιατί ας το ψάξουμε μέσα μας. Γιατί; γιατί έτσι έχουμε μάθει και συνηθίσει. Στην υποκουλτούρα, στην ηλιθιότητα, στις τούρκικες και μεξικάνικες σειρές, στα πρωϊνάδικα, τα κουτσομπολιά, και οτιδήποτε το διαφορετικό απλώς το προσπερνάμε σαν βαρετό και σαν μη κατάλληλο προς επένδυση. 

Φυσικά και δεν είναι όλα τα κανάλια έτσι και φυσικά και υπάρχουν εξαιρέσεις. Και φυσικά η ΕΡΤ πρέπει να αλλάξει, να αναδιοργανωθεί πολυεπίπεδα. Αλλά όχι έτσι. 

Ας το παραδεχτούμε λοιπόν. Μια ζωή εμείς οι Έλληνες, σαν λαός, ισοπεδώνουμε τα πάντα, υποβαθμίζουμε τα πάντα και απαξιούμε τα πάντα. 

Ξυπνήστε νεοέλληνες!

No comments:

Post a Comment